merri07 ben aşırı sağlıklı beslendim doğuma 12 gün var 12 kilo aldım toplamda. Kaslı ve sıkı bi yapım vardır küçük bir kadın değilim ama kilo belli olmaz ya bazı insanlarda öyleyimdir genelde. Hamileliğin fıtratına DİYET uygun değil. He sağlıklı beslenip dengede tutup kilo verebilirsiniz o olabilir. Bazı insanlar sağlıksız beslendiği için hamilelik döneminde sağlıklı hayata geçince kilo verirler :) 3. Tirimester çok garip bi’ dönem bence. Hamileliğin en zor kısmı ilk üç ayıdır derim hep (bence) 3. Tirimesterde genel olarak şişkinlik ve büyümek hisleri yoruyor zaten, ama hareketli olursanız, (evin içinde bile durmadan iş yapıyorum hala) ağrılarınızı ancak gece hissedersiniz bence. Ben yattıkça kötü olanlardanım. Demem o ki sağlıklı beslenin, spor yapın ;ama finalde 10_16 kilo alacağınız için şiş hissedeceksiniz.