Beyzaaalty Kalça kemiğinde ve vajinada ağrı var aynı zamanda çok sık idrara çıkıyorum. Otururken bir sorun yok ama yürürken ayakta çok durdugumda ağrı oluyor. 17+1 haftalik hamileyim. Doktoruma mesaj attım idrar tahlili yap dedi. Başına gelen var mı???🙏🏻
metehaninannesiii Beyzaaalty kalça da bebde de agri var sol kalcam da bıçak saplanır gibi bisi saplaniyor oturduğum yerden kalkarken oluyor ben de de tek taraflı bende 17+2 haftaligim
Deletedmom23234 Beyzaaalty Yaşadığınız şey çatı ağrısı. Genişliyor yavaş yavaş bebekte büyüyor tabi 😊
ElifB08 Beyzaaalty Ağrınızın hafiflemesi için Pelvik ve bel egzersizleri tavsiye edebilirim. Oradaki kasları güçlendirmek adına. Zamanla ağrınızıda hafifletir. Doğru posterde her zaman hayat kurtarır. Tabi doktorunuza danıştıktan sonra 🙏🏻
Glcnsolinm Beyzaaalty maalesef bende de oldu ve doktorum damar iltihabı dedi. Hamilelik dolayısıyla ilaçta kullanamıyorum. Çok yorulduğumda daha çok agrır, sizde öyle mi bilmiyorum
Beyzaaalty metehaninannesiii benim iki taraftada iç kısımda sanki vajinaya yakın. Yarın idrar tahlili yaptırıcam bakalım ne çıkacak
metehaninannesiii Beyzaaalty ben tek taraflı burdan sorduğum da magnezyum eksikliğinden olur demişlerdi doktoruna soyle magnezyum hapi yazsın demislerdi
Lololiya Bende de aynı dert vardı 29+5 hala çözüm bulamadım bulursanız banada söyleyin☺️ Doktorlara göre normal ilk kalktığımda hiç basamıyorum ayakda biraz bekliyorum bi kaç dr gittim hepsi normal dedi😞
Beyzaaalty Lololiya bugün idrar tahlili verdim sonuç şimdi çıktı enfeksiyon varmış değerler baya yüksek daha doktoruma söylemedim ama Inşallah hemen düzelir korktum biraz bakteri 107 lökosit 37 çıkmış
-BusraKA- Beyzaaalty bnm gebelik önceside bu sorunum vardı omurgama yakın yerden sinir geçtiği için baskı yapıyormuş muhtemelen kilo alımıyla birlikte bütün gebelerde bu sorun çıkabiliyor fizik tedaviye gittim şuan 34+6 yız kalça egzersizleri verdi bn kendim sporcu bantları kullandım ve sıcak su kompleksi yaptım ve aşırı ağrım plduğunda parol içtim 1 hafta boyunca düzenli yaparsanız baya azalma görüceksiniz hamileliğin en başlarında geçiyor ama ilerleyen zmanlarda azalma sağlıyor mesela 1 hafta öncesine kadar oturup kalkamıyor yürüyemiyor basamıuordum şimdi baya hafifledim en azından acı çekmiyorum sadece zorluyor