Beser93 Dun çatı muayenesi oldum.doktorum kilolu bir bebegi doguramazsin biraz dar dedi.maksimum 3700 e kadar deneriz normal dogumu dedi.benim bebegim su an 3500 gram.kilo aldirmamaya calis dedi.hicbir dogum belirtisi de yok henüz. 38+3 üm.
Beser93 Furkan35 evet cnm doktor parmakla bakti on kemiklere ve arka kemiklere bakiyoruk dedi.on kemiklerde sıkıntı yok ama arka kemikler biraz dar dedi.acimadi yani normaldi
Beser93 Ciara93 cok dar degil maksimum 3700 e kadar dogurabilirsin dedi uzeri olursa direk sezeryana alirim dedi.ablaniz kac kilo dogdu bebisi