Pdrmdr Arkadaşlar bebeğim 5 günlük hastaneden pzar günü çıktık o gün yaptı ama 3 gündür kaka yapmıyor. Güzel emiyor. Gazını çıkarıyor ve karnı şiş değil normal mi sizce yapmaması?
34_21_23 Pdrmdr ilk gün kaka yapmışsa korkulacak birşey yok diye biliyorum. Sadece anne sütü veriyorsanız anne sütünde dışkıyla atılacak pek madde olmadığından dolayıdır
Polats Pdrmdr Anne sütü alan bebeklerin 10 gune kadardi yanlış olmasın ama yapmaması normal. Herhangi sıkıntısı yoksa telaslanmayin
SenaUysal Pdrmdr daha geçem gün okumuştum makale tam da bu kobuyla ilgili. Yenidoğanlar haftada 1, 5 günde 1 kaka yaparmış. Bu da annesütünde katı dışkıya dönüşecek pek bir madde olmamasındanmış. İnşallah için rahatlar canım🥰
BA3480 Bizde de aynı durum oldu doğumdan sonra ilk dr kontrolüne gittiğimizde söylemiştim bağırsaklarını dinledi iyi çalışıyor sorun yok dedi yeni doğan bebeklerde olabiliyor dedi kendisi uyardı lavman yapar gibi o şekilde çıkarttı, yapmadığı günler bir çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsin dedi bana 🤷🏻♀️ @Pdrmdr
Pdrmdr BA3480 zeytinyağı düşündüm ama bazıları da verme hiçbir şey ddi benim bebeğimin de karnı gurul gurul gazında çıkarıyor iyidir inşallah
Pdrmdr SenaUysal hastahnede çok sık yaptığı için ona alıştım ddim acaba Bi sorun mu oldu ama içim rahatladı canım teşekkür ederim
Gllpkr Pdrmdr benim bebeğimde kusmuyo sadece fazla doyunca hafif süt çıkarıyo sütünüzü kontrol edin bide çocuk doktorunuzla bi görüşün bakalım
betulanne Emzirirken her emzirmede sadece tek bir memeyi emsin diye okumuştum ben de, yağlı süt sonradan geliyormuş. Çok meme değiştiriyor musunuz emzirirken? Belki onun da etkisi olabilir diye aklıma geldi.
Zafsim0801 Pdrmdr bizimde 10 günlük bebisimiz hastanede ilk siyah kakasını yapti şuanda sarıya dondu ama günde 5 6 kez hatta emzirmeye başlıyorum cırcır gibi ses çıkartıp sürekli kaka yapiuo bende bunu anlamadim doktor normal dedi
Yasmink Ben de 15 günlük anneyim 5 günlükken yapmadı 2 gün boyunca çok minik çok az zeytinyağı verdik ağzına hemen yaptı kakasını ve düzene girdi