Ada_1706 Arkadaşlar merhaba, 17 haftalık hamileyim önümüzdeki haftalarda ultrasona gireceğim doğum paketimin içinde detaylı ultrason yok. detaylı ultrason icin devlet veya özel önerilerinizi siz tecrübeli annelerden istiyorum.
3prensesannesiii Ada_1706 Sinan Tan ’a gittim ben çok memnun kaldık 2 hamileliğimde fiyatı da 440 tl ☺️
DilekDogan78 Ada_1706 canım ben geçen hafta Gülhiz karataş a gittim çok memnun kaldım herseyine güzelce baktı sağolsun 400 TL fiyat ödedik fotoğraf cd rapor verdiler. parmaklarına kadar saydı 22 de gittim en iyi 22.hafta demişti doktorum bir sıkntin yoksa 22 gibi git sende