1234momsss Kızlar elisa mina Afra mina Afra duru hangisi daha hoş geliyor kulağa biz çok kararsız kaldık 😔
1234momsss Furkan35 mina duruyuda çok beğendik kararsız kaldık afra ismini ben beğeniyorum ama çevreden pek begenilmiyo 😊
Seyhann Afra hatun sahabe hanimlarimizdandir çok güzel bı isim bende Miray afra koymak istiyorum kızım olursa insallh anne ve babanın çocuğunda en büyük görevi ismidir boş isimler koymamaya özen gösterin bence 😍
1234momsss Ciara93 bende çok beğeniyorum canım afra ismini çevreden pek begenmiyolar bizde kararsız kaldık eşim önemli olan bizim beğenmemiz ve anlamı güzel olması diyo 😊
Ciara93 1234momsss aynen öyle. Anlamlı bir isim olsun bende çok istiyorum. İçinize siniyorsa koyun derim :)
Enesefe Elisa mina😀😀bende elisa düşünüyordum ama halam torununa koydu geçen hafta üstüne de haber göndermiş herkesin içinde laf etmiş kimse benim torununum isminden koymasın her aile de 1 tane yeter demis😑😑
1234momsss Enesefe hahaha ne tuhaf herkes istediği ismi koyar 😂 bende çok beğeniyorum anlamınida ismide bakalım hangisi olursa artık 😊
AnneyimHamileyim Enesefe Rica ederim canım bana sunulmuştu bu isim fakat benim koyacağım isim belliydi çoktan 🤗