fatmanuruslu42 Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz daha oncekı gebelıgımde gebelik kolestazı gecırdım bu gebelıgımde de olacak diye cok korkuyorum nelere dikkat etmeliyim nasıl beslenmelıyım bilen basına gelen var mı
Sevgiiiy fatmanuruslu42 tam olarak belirtileriniz neydi acaba? Benim doktorum da kolestazdan şüphelendi yarın bakacak ben çok kaşınıyorjm 3-4 gündür 🤦
fatmanuruslu42 Sevgiiiy o işte canım ya bende ilk hamılelıgım de bıkac gn kasımdım her yerım yara oldu doktora gittim hemen doguma alındım bu hamılelıgım de de olmasından cok korkuyorum
fatmanuruslu42 Sevgiiiy ayy allahım yardımcın olsun canım seninde ihmal etme sakın bebek ıcın cok tehlıkelıymış