Hkk0809 Kizlar 20+5 deyim. Servikal uzunlugum 23 mm çıktı. Bebeği kasıklarimda hissediyorum. Sık sık idrara gidiyorum. Ayakta biraz fazla gezsem ağrım oluyor. Bebek ne zaman yukari çıkar veyahut başına böyle bir şey gelen var mı ?
ilkannelikkk Hkk0809 33.haftadayım en başından beri bebeğim aşağıda ama doktorum bunun sorun olmadığını söyledi
birprensesvebirprensannesi Hkk0809 27 haftalığım bı aşağıda bı yukarda canım çok normal bu durum yerleri geniş olduğundan
Pelin__1 Hkk0809 ben de 20+4 de 44mm çıkmıştı ama ben buna rağmen ara ara kasıklarımda hissediyorum ayakları aşağıda olduğu zaman özellikle makatta hissediyorum tekmesini. Göbek deliği hizasında normalde ama bazen pozisyonu değişiyor sanırım
incitryki5464 Bende 30haftaligim benimde öyle son iki aydır.bugun kontrol um vardi doktor herhangi bi sikinti görmedi çok şükür içim rahatladi isterseniz sizde bı muayene olun en iyi bu şekilde rahatlrsinz
Urs-19 Hkk0809 bende 20+5 haftalığım ve dediğin gibi aşağıda hissediyordum bebeği detaylı ultrasona girdiğimde rahimde 2 cm açıklık olduğu çıktı 😟
Deletedmom23234 Pelin__1 Bende bazen kasıklarımda bazen göbek deliğinin bir tık altında hissediyorum hareketlerini yer degistiriyordur değil mi 🙏🏻 doktorumda bir sıkıntı görmedi çok şükür
zk92 Bugün detaylıya girdim. 21 haftalığız servikal uzunluk 47 mm olmasına rağmen ara ara kasıklarımda hissediyordum. doktorum pozisyonuyla alakalı olduğunu söyledi. Kasıkta hissetmen bir sorun teşkil etmez, dedi.
Pelin__1 Deletedmom23234 evet yer değiştiriyor zaten göbeğin bi sağı bi solu şişiyor 😃 yerleri geniş şimdi dönüyorlar
Pelin__1 Deletedmom23234 Valla bugün gerçekten hiç durmadı yorulup uyumasını bekliyorum içimi gıdıklıyor😅
Deletedmom23234 Pelin__1 Bizimki de şuan sessiz uyuyor galiba minnoşum 😇 evdeyken çok hareketli, doktorun yanında uslu 😆