Merhabalar 15 günlük bebeğim var ciddi şekilde gaz sorunu yaşıyoruz şuan geceleri hiç uyumuyor ağlıyor sürekli. Bu durumu yaşayan var mı? Doktora götürdüm gaz damlası verdi ismi biogaiga olması lazım. Kullanip ise yarayan oldu mu? Yeni doğduğu içinn hiç bir şekilde anne sütünden başka.bisey vermek gelmiyor elimden. Bu.durumu yaşayan oldu mu ? Lütfen yardımcı olun😒😒