İlk hamileliğimde 96 ile başlayıp 106 ile sonuçlandı. Kilo aldım verdim şimdi 106 ile hamile kalıp 112 ile devam ediyorum 36+3 . Hiçbişeye dikkat etmedim. Markette çalıştığım için hem hareket çoktu hem yemeklerim düzensizdi hep dışardan söyledik ya da geçiştirdim bir şekilde. 2 hafta sonra sezeryana giricem en fazla 115le girerim diyorum o yüzden çok umursamıyorum. Doğumdan sonra çaresi bulunur elbet sağlık olsun ☺️