Tubbbbbbbbb o zamanda artık ölü doğum diyemi yoksa buharada hep mi öyle bilmiyorum. Ebeler felan çok şefkatliydi doğum süteci çok iyi geçti. Sadece bu yüzden acaba kontrolleri metin beyde devam etsem doğum buharadamı olsa diye düşünüyorum. Ama şimdi oradanda bir doktora gitmek gerekiyor oda ekstra maddi yük. Tam anlamıyla araştımadaki foğumu şartları öğrenebilsem doğum kısmını kafamda halledeceğim.