ozlemprlk16 MihrbnGrbz3 ben normalde de elyaf kullanıyorum bebek için de elyaf daha mantıklı yün tüy salabilir ağzına burnuna kaçabilir farketmeden bence ben öyle düşündüm yani
cemreninannesi67 MihrbnGrbz3 ben yastık ve yorganı aldım evet ilk aylar yorgan kullanılmıyor zaten ama bi kaç ay sonra kullanmaya başlanıyo yani gayette güzel ben memnunum tavsiye ederim
cemreninannesi67 MihrbnGrbz3 Ben mağazadan gidip almadım cnm uygulamadan aldım eve getirdiler bi bak istersen
MihrbnGrbz3 cemreninannesi67 uygulamaya bakıym bi belki orda kalmıştır o zaman Teşekkür ederim canım😊😊