Melekkyagiz Merhaba son 6 günündeyim. Hamileligimin ortalarından beri bebegin kafası yatay konumda ve doğum kanalına girmemiş Bu şekilde olup da sancı anında yada doğum zamanında kafasının düzeldiği oldu mu , Umarım anlatabilmisimdir 🙃