Bebeğimin hareketleri gittikçe daha iyi olcak diye beklerken daha da yavaşlıyor sanki. Önceden yine iki gün iyiyse iki gün durgun oluyordu. Bir haftadır toplanıyor kayıyor ara sıra tekme var ama hafif tekmeler oluyor genelde kayıyor. Bu sabah randevum vardı ama sabah hareketli anına denk gelmiştik öğleden sonra düzgün hareket etmedi. Elimle dürtünce hareket ediyor ama sonra duruyor. Bu haftalarda hareketlerin nasıl olması lazım. Doktor 10 hareket say dedi günlük 10 hareket oluyo ama az geliyo bana