Kızlar 30 haftalık hamileyim ama belim azcik agrisa hemen acaba doğum mu başladı akıntım fazla olsa acaba suyum mu diye korkuyorum kendime ağda bile yapamıyorum açılma olur diye korkuyorum yersiz korkularım endişelerim var doğuma da daha çok nasıl yenebilirim bu korkuyu