Fikriyelker Kaç haftalık şuan bebişleriniz , tek mi ikiz mi? Benim transferin 6. Günü şuan 26 sında test günüm
Fikriyelker Maşallah allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah, kaçıncı denemeydi. Benim daha transfer olalı 6. Gün bugün 26 sı test günü salı ama ağrım oluyo korkuyorum
Ilkgozagri Fikriyelker Ikinci denemede oldu 35+5 gunlugum canim. Sende sonuç için gün sayiyorsun Insallah pozitif sonucu alirsin ❤
Ozgearmutcuoglu Kızlarrrrrr ben 7.gündeyim ve test yaptım erken gebelik testinden ikinci çizgi hafif görünüyorrr🙈 yaa olma olasılıpı nasıl tecrübe edenler???🤗
Fikriyelker Ozgearmutcuoglu Ya benimde 6. Günüm arife günü transfer oldum evde test hazır bekliyorum ama yapamıyorum çünkü çatlatma iğnesinde zaten b-hcg olduğu için doktorum kesinlikle bir gece bile önce yapmıcaksın yanıltır dedi o yüzden beklicem mecbur
Nefesliva Ozgearmutcuoglu benımde hafif çiZgi çıkmıştı ertesi gün ilk idrarla gene dene😂 ben hep öyle aynı saatte denedim biraz biraz koyulaşıyor
deryaaytac Ozgearmutcuoglu canim bendede aynısı çıkmıştı şükür hamileyim 24+4 insallah rabbim sizede istiyen herkeze de nadip eder
Mmelikee Fikriyelker cnm bnmde 5. Gun embriyosuydu tek embriyo kondu ilk denememdi cok skur 34. Haftama girdim transferin 8. Gunu yaptim cift cizgiyi gorduk iki kere yaptim emin olup kan verdim 12 gun bklemedim 😃 insan dusunmeden edemiyo maalesf
Fikriyelker Ozgearmutcuoglu çatlatma iğnesi ne zaman yapılmıştı, transferin 13 ünde miydi, kaçıncı denemen ☺️ Ya 6 gün daha dayanabilirmiyim bilmiyorum da şuan zaten yapmamın bi anlamı yok iğneden dolayı olmasada çıkcak
Meyland Fikriyelker sık dişini biraz. Başka şeylerle oyalanmaya çalış. Gününü bekle bazen bir gün önce bile olsa yanlış sonuç çıkabiliyormuş. yatma sürekli.Allahın izni ile güzel sonuç alacaksın.
AylinErdan Fikriyelker ben transferden sonra 7.gün kan testi vermeye başladım 3 güne bir ,doktora sormadan. Çünkü dr transferden sonra tam 12.gün kan testi istedi biz meraktan yaptırdık,ve çıkmıştı 😊
Fikriyelker Dykdyk ikinci denemede olan çok var bazen vücut yabancı madde olarak algılayıp atıyomuş 😕 o yüzden prednol diye zehir gibi bi ilaç kullandırdı doktor ama inşallah
Fikriyelker Ozgearmutcuoglu yok canım onu bende vuruluyorum nalet kıçım çürüdü 😭 Bu göbekten vuruluyo ovitrille b-hcg içeriyo normalde çatlatma iğnesi diye geçiyo