Rumi123 Merhaba tatlı hamileler😊 şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Açlık için kan alındı sonrasında şekerli su iç gel bir daha kan alacağız dediler , bize de mantıklı gelmedi tokluk kanı alıp ona göre arasındaki farka göre yapılması gerekmez mi?
Denizyildizii Rumi123 açlık için kan alınır. Açken yüksek olup olmadığına bakılır. Sonra içecek verilir ve o içeceğin gramına göre şekerin ne kadar yükseleceğine bakılır. Tok olursanız sizin ne yediğinizin gramının ne kadar olduğunun hesaplanması zor olduğu için tokluk yüklemeyle bakılır
nurdane3504 Rumi123 yaptırılmasında fayda görüyorum benim eşimde şeker vardı yapmak istemiyordum aslında ama bı akrabamiz şeker yüksekligi yüzünden bebeğini kaybetti o yüzden ne olur ne olmaz diye yapmak istedim geçen hafta yaptırdım çok şükür bı sıkıntı çıkmadı
ug_fa-3diplomalianne Rumi123 işlem bu zaten aç karnına kan veriyosun sonra glukoz içeren sıvıyı içiyosun sonra tekrar kan veriyosun
Keevserr Merhaba canımm bende yaptırdım bana açlık tokluk die belirtilmedi tokken içeceği içtim 1 saat sonra kan verdim sonucumu alicam
Keevserr Sedakbyk ben bikere kan verdim başka kan almadılar normalde 3 kere aliyolarmis burdaki post acanlarda görüyorum ama öyle olmadı.benim
Beyzan Rumi123 ben iki gün önce yaptırdım tokluk şekerine bakmaları için şekerli su içmeniz lazım. Tokluk kavramı çok geniş bir kavram kimi 2 Tabak makarna ile doyar bu onun şekerini yükseltir kimi bir tabak salata yer gelir şekeri düşük çikar maksat standart bir şekilde belli bir şeker oranina nasıl direnç göstereceginiz böylece hayatınızdan çıkarmanız gereken gıdalar varsa ya da daha ileri boyutta insülin verilmesi gerekirse anlaşılır. O şekerli su yaklaşık 4-5 dilim baklava kadar şeker içeriyor. Yersek bir şey olmaz ama tespit edilmeyen ve önlem alınmayan gebelik şekerinin ciddi sonuçlari olabiliyor
archmom Rumi123 ben yaptırdım . Sabahtan aç karnına su bile içmeden hastaneye gittim önce açlık şekeri için kan verdim sonra 75 ml içecek verildi glikoz yani içtikten 1 saat sonra kan verdim sonra 1 saat sonra yeniden verdim . 2. Saat kanını verdikten sonra su içip bişiler yedim . 1. Saat tokluk sekerim sınırda çıktı sadece . Açlık ve 2. Saat tokluk normaldi . Bazı önlemler aldım . Ara ara kendim evde ölçüm yapıyorum hersey normal. Zaten 33. Haftaya geldik . Hersey yolunda çok şükür . İnsülin iğnesi kullanması gereken durumlar olabiliyor bunu bu testi yapmadan anlayamazsınız . Hem bebeğe hem size zararlı bişi . Kesinlikle yapılmalı 🙏🏻
MrvCgn Bende cok kararsizim cuma gunu randevum var 26+5 olucam oglumda yaptirmamistim sorun cikmadi ama bunda yaptrmak istiyorum bir yandan da kararsizim ne yapicam bilmiyorum 😔