Hatice96 Eltim 4 gün önce doğum yaptı, 36 haftalıkken bebeğe 3300 dediler ama bebek 41 .haftada 3165 doğdu bu nasıl oluyor???
Ciara93 Hatice96 kilo söylerken 500 gr a kadar eksi ya da artı olabiliyor diye söylüyorlar cnm Doğumda bana Bilgi vermişlerdi. Sallamıyorlar yani :)
Heather Hatice96 ultrasonun yanıma payı var. Gramı gramına cm cm tutmuyor o yüzden. Neticede karından bakan bir cihaz direkt görmüyor:)
EmelGl +/- 300-400 gr pay var gerçek doğum kg ve ultrason arasında... birde doğum sonrası bebeğin şişkinliği inincede gidiyor bir miktar.. ama sizin söylediğinize göre bebek 41.haftasında 4 kg falan olmalıydı 🤨 bi gariplik var bu işte
Kadze Hatice96 sallamıyorlar değieşebiliyor ztn ultrason ölcümlerinde ekrana bakarsan cıkıyo altta yazıyor doktor olcumu alınca boyu kılosu cıkıyor iniş cıkıs normal diye biliyorum ben dogum yapanlardan duydum daha önce böyle yorumlar
Tgbabsra Hatice96 canım o kesin tartı değil Bebisimiz suyun içinde şişkin oluo :) zaten doktor diyor 300 gram asagı ve yukarı olabilir kilosu bu kilo tahmini diyor
Esesli Hatice96 doğduğunda bile değişir. Yeğenim 3900 doğdu öyle dediler. 1 hafta sonra yengemin sütü yaradığı halde 3800 de Bebek. Şişlik falan oluyor Bebekte de sonra da azalır şaşırmayın