Merhaba Kozyatağı central hospital’da doğum yapmış anneler var mı özellikle şu pandemi döneminde.Babaları doğuma sokuyorlar mı?Figen hanıma takipçiyim doktorum çok iyi ancak doğumhaneleri ve hastane odaları nasıl bilmiyorum ve son zamanlarda aşırı yoğun bir hastane olmaya başladı.doğum yapmış anneler nasıldı ve hastaneden memnun kaldınız mı özellikle hemşirelerden.Teşekkürler