merhaba , 20 martta asılama oldum sonucum pozitf cok şükür pazartesi beta hcg m 8000 di bugun doktora gittim 5+3 dedi doktor gebelik kesesi olusmus ama içinde embryo goremedi erken olduğunu söyledi ama ben biraz endişelendim sizlerde boyle seyler yasadınız mı