2012 evimde bir köpeğim var o bile benden az kıl döküyordu tutan tutam kaybediyordum saçlarımı şimdi banyoda nle 1 yada 2 tel düşor tam 5 aydır hiç aksatmadan oferon kan hapımı kullnıyorum troid hastası olduğum içn endokroloji doktorum da demiştü kansızlık çok saç döker diye ben böyle kurtuldum