Korkmayın, panik yapmayın. Bebeğiniz gelene kadar yalnızlığın tadını çıkarın. Eşinizle bu günleri değerlendirin, bol bol uyuyun ve kendinize stres yapmayın. Bebeğinize kavuşacağınız için sevinin bence 9 ay taşınmışsınız, okadar ağrı çekmişsiniz stres yapacak bi neden yok bence :) rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙌🏻❤️ darısı bizlere