Bu ne demek kızlar? Bir sorun teşkil eder mi? 30+2 günlüğüm bu arada…
Anne_adayi33 ilk kez duydum üste kaldı. Diye yazıyorum
Hiç kimsenin yorumu yok mu? 😔
Lilasever teşekkür ederim 🙏