Merhaba arkadaşlar bu gün ayrıntılı ultrasona gittim 20 hafta 5 günlük bebeğim bağırsak parlaklığı görüldü diğer her şey çok iyi çıktı doktor bazen bazı sendromlar olabiliyor dedi bazende hiç bir şey olmuyor korkma dedi ama kafama takıldı ister istemez bilgisi olan varsa paylaşabilir mi şimdiden teşekkür ederim