El1234570 31 haftalık hamileyim ve covid e yakalandım bel ağrım var bu gün ikinci günüm ne yapmam gerekiyor ilacda kullanamıyorum.geciren oldu mu bebeğime ve bana bı şey olmaz demi korkuyorum
Mucize25 El1234570 bende 35 haftalığım covid oldum kemiklerim agırıyor 😭 inş çocuklarımızı Allah korur yerimden kalkamıyorum uyuyamıyorum
Duygus97 El1234570 karantinam dün bitti çok şükür. Limonlu ılık su ballı zencefil doktorum redoxon içmemi söyledi ve bol bol portakal kivi yiyerek geçirdim ilk günler baya ağrım oldu ama cok sukur evde atlattım🤲🏻 Allah şifa versin inşallah hiçbir şey olmaz Allahın izniyle korkma 🤗
Baharcilek Burda bir başlık açılmıştı ve bir çok kişi yazmıştı herkes te atlatmıştı bol ılık limonlu su içmişler di öyle yazmışlardı belki multivitamin de alabilirsiniz ve d vitamini