39 artı 1 de gelen minik mucizem ile sonunda ben de doğum hikayemi yazıyorum 🤗
Normal doğumu beklerken içerde minnak boynuna kordonu dolamış. Tabiki de doktorum bunun normal doğuma engel olmadığını söyledi. Fakat bebeğin hareketlerine dikkat et hissetmediğin an vakit kaybetmeden gel mutlaka dedi. 40. Haftaya kadar bekleyelim dedi. Fakat biz eşimle paranoyak derecesine geldik acaba hareket etti mi hissetmedim mi derken kontrolüne gittiğimizde doktorumuzla sezaryen doğuma karar verdik.yatışım yapıldı. Sondam odada takıldı burda bahsedildiği gibi acı hissetmedim. Sonra doğumhaneye aldılar. Doktorum geldi, ama doktorumdan ziyade beni anestezi uzamanı çok sakinleştirdi. Her yapılanı tek tek anlattı. Şimdi iğne yapılacak Sinek ısırığı gibi dedi. Gerçekten hiç acımadı sonra belden aşağısı uyuşmaya başladı. Dokunmaları hissediyorsunuz sadece onun dışında hiç korkulacak bir şey olmadı. Sadece en son karnına biraz bastıdırlar o sırada midem bulandı söyledim zaten hemen ilaç verdiler. O sırada kızımın sesini duydum ve kucağıma aldım dünyalar benim oldu🤗 bebeğimi ilk muayene için aldılar hemen bakımı yapıldı o sırada benim de dikişlerim atıldı. Odaya geldiğimde kızım beni orda bekliyordu. Ebe sürekli göğsüme masaj yaptı ve bebeğimi emzirmemi söyledi. Tabi ilk gün sütüm gelmedi bir iki damla anca geldi ama sürekli emzirdim. Benim kabızlık problemim oldu tuvalete çıkamadım gaz da yapamadım o yüzden 2 gece kaldım hastanede. O süreç de biraz yordu beni ama eve gelir gelmez sütüm geldi çok şükür 🙏🏻 Şu an 13 günlüğüz her şey o kadar güzel ki uykusuzluk yorgunluk her şeye değiyor. Allahım hepinize kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin. Biraz uzun oldu ama ben de bu anı bekliyordum. Sorunuz olursa seve seve cevaplarım 🤗