Ben rahim kısalığından bi kere erken Doğum yaptım şimdi 20 haftalığız kısalık yok progestan kullanıyorum. Dün cok yoruldum gece karnımda sertleşmeler oldu bebek bi o tarafta bi bu tarafta sertleşti. Bugun yine yordum kendimi demin yine aynıları oldu acaba kasılma mı yasıyorum normal bişey mi bu komple karnım taş gibi olmuyo kısım kısım oluyor ama canımda yanıyor