Şekeri takip ederken bu çıktı..emin olmak istddi tekrar kan verdim bugün, ilaveten bi haftalık şeker izlemenle gel dedi.kan sonucuma bakıyorum enabızdan öncekiyle aynı tüm değerler normal T4 düşük..ya o kadar yoruldum ki artık öyle bıktım ki…bebek fikri hareketleri evet güzel hoş, ama bu hastane süreçleri yüzünden hamileliğimden gram keyif almadım her gittiğimde bi daha gitmem için bişe,sadece kadın doğuma gidemedim..acayip yıprandım bıktım,moralim aşırı bozul ya🥺T4 düşük olan benzer durum yaşayan var mı? Bebekte zeka meka bende ayrı hastalıklara sebep olabiliyormuş buna rağmen bi hafta sonra gel emin olalım derken neyi kastetti onu anlamadım..t4 düşük olursa haşimato belirtisi mi? Ultrasonda ’hipoekoik heterojen kabalaşmadı’tespit edildi iltihap galiba..ya derdimi anlatabildim inş bunlar nedir algılayamıyorum artık