cereninal Merhaba arkadaşlar,37 haftalık gebeyim bugün covid olduğumu öğrendim doktorum oksapar iğne verdi bana aranızda covid olup kullanan var mı panikle tam neden vurulmam gerektiğini anlayamadım sanırım ciğerlerime inmemesi içinmiş
Merveee34 cereninal korona da kan sıkıntısı ortaya çıkıyor kan pıhtılaşıyor canım oksparsa kanın sulansın diye vermiş
Cutepregnant cereninal bebegi besleyen damarlarda tikaniklik olmasin ve sizi korumasi icin yapiliyor. Dikkatli ve saatinde kullanin mutlaka cok onemli