Yaya Selam kizlar men 14 haftalik hamileyim bir onceki hamileliyimi9 haftayken kayb etdim.doktor 5 bide 10haftaligimda kan testi yaptirdi pihtilawma cikmadi.acaba yine vermeme gerek varmi.pihtilawma olsa cixardi dimi?
Merveee34 Yaya doktor normal protrombin zamanına bakmıştır . Pıhtılaşma olduğunu anlamak için genetik test vermen gerekiyor hamilelik dışında canım .1 ayda falan çıkıyor sonuçlar
Yaya Merveee34 bilmem ki testin adi anti kardiolipin diye bi wey.bakdi dedi pihtilawma olmamiw.bebek progesteron yetmezliyinden kalbi durmuw