NebahatBoncuk canım benim 25. Haftada erken dogum riskim oluşmuştu hastanede yattım 5 gün o zaman 2 doz yapılmıstı . Sonra atlattık hersey normalr döndü . Ama 32. Haftamda ne olur ne olmaz diye banada 2 doz daha yapıldı . Yapıldıktan sonra bebek hareketlerinde filan bir sorun yasamadım . Benimde ara ara kasılmalarım oluyor . Nst de sancı çıkmadı ama tabi heran hersey olabilir. Doktorumda erken gelirse solunum sorunu yasamasın diye yaptı 🙏🏻