Sabah muayene için geldiğim hastanede kasılmalarımın olduğunu muayene esnasında doktora söylemem üzerine nts çekildi ve sancılarım görüldü bebek kalp atışları hoşuma gitmedi dedi ve acil doğumhaneye gönderildim muayenelerim oradada yapıldı ve 1 cm açıklıkla beraber tekrar sancılarım çıktı 😔😔
Yatışım yapıldı akşam altıda ciğer geliştirici iğne ilk doz yapıldı ve 4×1 şeklinde 20 dakika arayla hap verildi sancılarımı durdurma amacıylaymış daha sonra tekrar nts çekildi sancılar az az görüldü ama daha iyi dedi doktorumuz çok ama çok korkuyorum erken doğum olursa diye 😭😭
Kilosu için 2130 gr civarı ölçüyorum dedi doktor ama yanılma payı yüksek 200 grama kadar eksik olabilir dedi ödüm kopuyor erken doğumdan😢
Nolur dua edin bebeğim biraz daha benimle kalsın büyüsün beslensin 🤲 iki gün hastanede yatıcaz sonuç ne olur bilmiyorum