Merhaba kızlar bugun kontrolum vardi 38+4 um doktorum cati muayenemi yapti bu arada devlet hastanesine gidiyorm bebegim 3 kilo bile degil tam ama doktorum çatin cok dar acilman yok bebek kanala yerlesmemis boyunda biraz kisa normal dogumu yapamayabilirsin denemek istersen bekleyelim deneyelim ama ben sana birakiyorum doğumun zor olabilir dedi pazartesiye kadar sürem var pazartesi bildiricem duruma gore salı sezeryan olucam lütfen fikir verin ne yapmaliyim çok endişeliyim