SenaKoputan İyi akşamlar kızlar. Bi sorum olacak. Ben 31+2 haftalık hamileyim. Bugün rütin kontrolüm vardı, ultrasona girdim çıktım kendi doktorumun yerinde stajyer doktorlar vardı. Bebeğimin gelişiminin 1 hafta geriden geldiğini söyledi ve beni yarın sabah perinatoloji yani riskli gebelik polikliniğine yönlendirdi. Merak ettiğim şey şu, bu bölüme giden var mı? Varsa ordaki muayene şekli nedir? Normal ultrason cihazı ile mi kontrol ediliyor yoksa alttan mı ultrason yapılıyor? Bebeğimin 1 hafta geriden gelmesini hiç kafaya takmıyorum. Bu çok büyük bi zaman değil. Prematüre doğanlar da büyüyor sonuçta. Tedirgin olduğum konu perinatoloji muayenesi nasıl yapılıyor bilmediğim için huzursuzum malesef.
GizemEsila SenaKoputan canım korkulacak birşey yok perinatoloji detaylı ultrason için ben bugün gittim oldum muayenemi aynı ultrasonla bakılıyor herşeyine riski var mı yok mu diye alttan muayene değil korkma hiç
Selly SenaKoputan perinatolog bildiğim kadarıyla 20-24 arasında detaylı ultrasona da bakıp bebekde herhangi bir sorun var mı , bir rahatsızlık onları tespit eden uzman doktordur. Ve muayene ultrason ile yapılıyor renkli ultrason
Tugcedogru SenaKoputan normal ultrasonun daha kapsamlısı bebeğin herşeyine bakılıyor parmak sayısına kadar. Normal karından muayene ediliyor. Benim bebeğimin kafası başaşağı olduğu için karından bakamadı alttan muayene oldum korkulacak bişey değil içini ferah tut canım Allah’a emanet yavrularımız 🙏🏻
GizemEsila SenaKoputan detaylı ultrason için canım omda birşey yok normal hastanede herhangi bi sıkıntı olduğunda göremiyorlar bu detaylı herşeyi gösteriyor
Esraanil Perinatoloji daha ayrıntılı bakan bölüm gibi düşünün. Daha uzman doktor ve daha iyi ultrason sanırım. Benimde ikili testim riskli çıkınca oraya yönlendirdi 3 kere gittim ultrasonda bi sorun gözükmüyor şimdilik bugün de 3 lü test verdirdi bana. Onun sonucunu normal kadın doğuma göster riskli bi durum olursa onlar bize yönlendirir dedi.
Ezgifatma2010 Ben sürekli perinatolojiye gidiyorum ultrason baktıgı cihaz normal ultrasonun daha gelişmiş dopler li ve renkli olandan her şeyini görüyor normal karından bakılıyor aksine hiç vajinal bakılmaz herşeyi görür bu ultrason karından
Madi Ben yarın gidiyorum 30+4 haftalığız ,bebeğimde hiç bir sıkıntı yok çok şükür,kendi isteğimle gidiyorum perinatoloji daha net bakıyor o için gidiyorum 🤗Alttan bakmıyor ,normal ultrason bebeğinizi renkli görebilirsiniz 😍