Gurcunur Merhaba 40+1 hamileyim bebeğim iri olduğu için doktor sezeryan dedi ama iki gün sonra yine gel dedi neyi bekliyor anlamddm sizce yardım neden
momsboys Gurcunur iri diye sezeryansa bekleme sebebi ne anlamadım acılmanı mı kontrol edecek acaba. 5 kiloyu gayet rahat doguranlar var çünkü