İlk gebeliğim ve 39+2 yim, bebek aşağı insin diye bugün uzun bir yürüyüş yaptım eve geldiğimde vajinamda yanmayla karışık ağrı hissi başladı. Dayanılmayan bir ağrı değil ama böyle rahatsız eden gıcık bi ağrı. Aynı zamanda tuvalette de sanki devam ediyor o yüzden kafam karıştı sistit olabilir mi acaba diye. Doğum için hep adet ağrısına benzer sancı beklediğim için bu garip geldi adet sancısına benzemiyor. Acaba bebek aşağı indiği için baskı mı yapıyor vajinama?