5.haftalık hamileyim 4.haftadan beri hergün kahverengi leke geliyo doktor progestan ilaç verdi hergün fitil olarak kullanıyorum ama leke geliyo yine. Bu normal mi ne zaman biter acaba lekeler ilaç işe yaramıyo mu acaba gerçekten sıkıldım artık hergün leke görmekten istemeden kaygılanıyorum.