Makbule_ 17 haftalığım orucumu tutmak istiyorum iki gündür iftardan sonra kusuyorum bebeğimi besleyemiyom diye endişeleniyorum siz olsanız ne yapardınız
Znrr Makbule_ evet canım ben burada bu tarz konularda öneri veren uzman bir doktorum. Kusabilirsiniz, bebeğinizi besleyemediğinizi düşünebilirsiniz ama buna rağmen asla ve kati orucu bırakmamalısınız. Bu tarz durumlar çok doğal durumlar. Oruca devam.
ikimelekannesii22 Makbule_ madem endişeleniyosun ozaman tutma tutmak zorundamısın? Doğumdan sonra tutmadığın günleri tutabilirsin 👍🏻
Hafise Makbule_ şaka mısınız ya valla yeter . Beslenmiyo tabikide susuz kalıyo kusmanız normal yarın gene tutun böyle devam bravo.
Elfelf475 Makbule_ ben tutmadığım halde gun içinde ağırlaşıyorum tutmama hakkınız var asla gunah değil neden zorluyorsunuz ki bebeğiniz her gün besleniyor 30 gun onun için çok çok fazla
[silindi] Znrr nasıl böyle bir yorum yapabiliyorsunuz ? 2 tane doktora sordum biri uzman biri Prof ikiside kesinlikle tutamazsın dedi bide üstüne kusan birinden bahsediyoruz, iftar ve sahur arası bile 3 litre su içmesi gerekirken hanımefendi su kaybı yaşıyor
Znrr [silindi] sadece tiye alıyorum… sıkıldım herkese fazla fazla açıklama yapmaktan ve forumu açınca bu postları görmekten. Kusuyorum diyor, bebeğimi besleyemiyorum diyor. Her şeyin farkında ama hala burada öneri bekliyor. Saçma değil mi sizcede?
[silindi] Znrr tabiki de saçma yani bebeğimden önemli mi cennette yerimi garantilicem dicem 17 haftalık bebeğe saatlerce oruc tutturamam yerine kazasını yaparım bu orucu benimle oda tutuyor sonuçta
Znrr [silindi] 9 10 yaşımdan bu yaşıma kadar çok şükür hiç bırakmadım orucu. Ama dinimiz kolaylık dini bana böyle bir fırsat verilmişse demek ki rabbimin bir bildiği var böyle bir fırsatı tanıyor. Tabi ki tutmam yani kahvaltıyı 1 saat geciktireyim tansiyonum düşüyor. Akşam yemeğine kadar ara öğün yapmayım başım ağrıyor. Ama insanları anlamıyorum hem kendilerini gözlemleme yetenekleri var hemde hala kuşkuların içine düşüyorlar tutsam mı diye.
[silindi] Znrr ben 3 saat bişey yemediğimde vicdan yapıyorum yazık bebeğim aç kaldı diye valla sonuçta kimse kimseye tutma demiyor ama kazası yapılabilirken bu tutma ısrarını anlamış değilim… o zaman bu bebeklere doğduğu seneden itibaren her sene oruc tutturulsun bana göre aynı sey
Gull_94 Dmeek kı okadar sure ac kalmak bunyenıze agır gelıyo mıdenız kaldırmıyo napmalıyım dıye sormayın lutfen farkındasınız tutmamanız gerektıgının Oruc tutucam ılla dıyosanızda devam edın bu sekılde kusarak
Hcrlyla Makbule_ kendini niye zorluyorsun bacım rabbim bu durumda bize ruhsat vermis ister tutun ister tutmayin diye.
hanimhanimcik bir haftadır her gün aynı soru, artık samimiyetle sorulduğuna inanmıyorum iyi niyetimizle dalga geçiyorsunuz resmen
Petyynut Makbule_ her şeyden önce su önemli. Gün içinde su alımınız yok bunun gebelikte riskleri göz aradı edilmemeli
Zezz Makbule_ valla kim neder bilmiyorum bence bebegini düşün..mevla seni zorlayan biseyi sunmaz dinimiz zorlama dini degil. Kazasi olan bisey brnde 18 haftaligim doktorum ve esim tutmami istemiyo…annelik vazifen bu senin dogur sonra ne yaparsan yap diyolar…saglina zarar veriyorsa kusmak iyimi bisey