Aas Kızlar merhaba sabah nişan akıntım geldı. Doktor 1 bucuk cm acılmamın oldugunu soyledı.sansıma tum odalar dolu oldugundan yarın kontrol edıp doguma alıcakmıs.. korkmaya basladım aslında kımseye bellı etmesemde kaygım ne olucak korkum cok var😞 işallh benrgımı sag salım alırım sızden dua ıstıyoruö🤗🙏🏻
Hanif Aas inşallah bir avaz da kurtulursunuz canım bebişinle 😊 sakin olmaya çalış normal Doğum için hareketler var onların videolarını izle nefes tekniklerini yap canım ılık duş al hurma falan ye 😊
Aas Evet canım sunu vercekler sanırım .. bı ılac verıcem 8 saat ıcın de dogum gerceklescek acılma olmassa sezeryan dedı