Busra1606 bende 28+5 deyim ara ara sağ kasığıma ağrı giriyor besdk sürüyor sonra geçiyor ayakta çok kalınca bide duş sonrası oluyo bu ağrı sizdede oluyomu normalmi mide yanmalarim azaldı ama fena sırt bel ağrım var hiç uyku yok ve çok halsizim hemen yoruluyorum ve hala genelmi spinalmi sezeryan olsam diye düşünüyorum ve çok korkuyorum spinal için bazı yorumlar çok iyi bazıları kötü oluyo çok etkisindeyim stres yaptım daha önce sezeryan olduğum icjn mecbur olucam ama.onda geneldi siz ne düşünüyorsunuz 😊