Kizlar yeni besik ve sifonyer aldik geleli 2 ay oluyor içini güzelce sildim ama yeni olduğu için böyle odunsu koku var havalandırdı 2 aydır fakat hala koku gitmemiş sizce ne yapmalıyım?birde yavaştan başladım eşyalarını sizce yerleştirmeyi miyim koku siner toz olur diyorlar buarada 33 haftadayim