Hayırlı iftarlar anneler öncelikle size sıkıntımı şöyle anlatayım. Ben 23 yaşında 2. Oğluna hamile olan Bi anneyim ilk oğlumu 17 yaşında normal doğumla kucağıma aldım ama öyle zor Bi doğumdu ki anlatmak dahi istemiyorum düşünün oğlumu 1 hafta kucağıma almadım ve sütüm hiç gelmedi sadece 1 ay emebildi öyle bir travma yaşadım hep doktor ebe hatası yüzünden. Neyse şuan 30 haftalık 2. Oğluma hamileyim ve hamileliğim in başından beri psikolojik tedavi görüyorum bu yüzden. Sezeryan yapmak istiyorum ve malum devlet hastaneleri isteğe bağlı yapmıyor. Bugün kadın doğum doktorum eğer psikiyatri doktorun yazılı bi kağıtla doğum yapamayacağını beyan ederse seni sezeryan yaparım dedi büyük ihtimalle de öyle olacak. Asıl sorum şu sizce pişman olur muyum fikir verir misiniz? İnanın öyle birşey ki hamileliğim rahat geçmesine rağmen hemen hemen 6 aydır günde sadece 2 saatlik uykuyla ayakta duruyorum o derece aklımdan çıkmıyor bu doğum düşüncesi.