Geneliğim boyunca burayı çok sık okurdum. Ben de kendi hikayemi yazmak istedim. 39+3 te gece 3 te suyum mu yoksa nişan mı olduğunu tam ayırt edemediğim bir ıslaklık oldu. Rengi açık pembeydi ve iç çamaşırımı yarı ıslatacak miktardaydı. Nişandır diye sakince geri yattım. Sonrasında ufak ufak sancılarım gelmeye başladı. Ancak hiç biri ritmik değildi. Gelen sıvı devam edince doktoruma yazdım. Doktorumda nişan olabilir 8 gibi gel bakalım dedi. Eşimi kaldırdım o kahvaltı ettikten sonra arabada zaten hazır olan valizimizle yola çıktık. Hastaneye vardığımızda hemen nst ye bağlandım yarım saat içinde 50 ve 70 bandında sadece 2 adet sancım çıktı. Daha sonra muayeneye geçtik. Üstümü çıkarırken bir de ne olsun gelen sıvı devam etti hem de daha güçlü bir şekilde. Doktorumda turnusole gerek kalmadı gelen suyun dedi. Hemen yatışım yapıldı ve suni sancıya başladık. (Başlamadan önce açıklık 1cm di) sancı dediklerini hep merak ederdim. Yani şöyle tarif edeyim karnınızın üst kısmına (rahmin üst kısmına) azdan çoğa doğru çıkan bir kasılma sadece. O esnada doğru nefes kasılmayı en aza indiriyor. Nitekim ben 4 saat kadar ki son 1 saatinde 3 dk da bir 127 leri vuran 30-40 saniye süren kasılmaları karşıladım. Gerçekten abartılacak bir acı değil. 4 saat sonunda doktorum tekrar açıklık kontrolü yaptığında 2 cm e çıktığımızı ve hızımızın yeterli olmadığını söyledi. Çünkü amniyotik sıvı tükeneli 12 saat oluyordu. Bizde ortak karar alarak beklemeyip sezaryene geçtik. Spinal yapıldı. Onda da abartıldığı gibi bir acı yok rahat olun yani 😊 bu süreçte en önemli şey psikolojiniz ve yanınızdaki en yakın destekçiniz. Eşim her ayrıntıda yanımdaydı ve sağlıkla kucağımıza aldık yavrumuzu. Herkese böyle doğum diliyorum🙏 Son olarak tavsiyeler, kesinlikle depend alın. Ben 68 kilo ile doğuma girdim L bedende çok rahat ettim. Hastane çantanıza gümüş kapaklarınızı mutlaka koyun ve ilk emzirmeden itibaren takın. Sıfır yara ile 5. Günümüzdeyiz. Önden açılır tek parça gecelik hayat kurtarıyor veee hamileliğinizin tadını çıkarın, o günler içinizde kıpırdanışları çok aranıyor