39*2 haftalık hamıle bır bayanım , dısardan bakıldgında cok ta gobegım yok dogum yapacak bır ınsana benzemıyorum 😅 bu bebek nerde ya ? Daha suyu esı falan var vallahı bazen kendı kendıme dıyorum bebek nerde acaba 😅 sizin göbusler nasıl cok buyudu mu acaba ?? Boyum uzun oldgundan mıdır anlamadm gttı 🤦🏼♀️