Gamzeer00 38 +2 haftalık hamileyim aşırı yoğun şeffaf sümükümsü akıntı geldi doktorum doğumhaneye gidip baktırmamı söyledi ama ben gitmedim sancım olmadığı için. Evdeyim bekliyorum 4 cm açığım var
Suheyla06 Gamzeer00 geçen biri daha başlık açmıştı hatta fotoğrafınıda atmıştı biri normal yazmıştı 🤷🏻♀️
Basakgul Gamzeer00 Muhtemelen nişan gelmiştir doğumun yaklaştığının habercisi.Guzel bir doğum dilerim 🙏❤️❤️
Znrr Gamzeer00 ben bilmiyorum ama burada okuduğum postlarda bahsettiğiniz şey genelde nişan oluyormuş🤷🏼♀️
Znrr Gamzeer00 yaşamadım bilmiyorum ama dediğim gibi sümüksü yoğun akıntı diye yazan çok olmuştu sadece burada okuduklarımı söylüyorum.
Nurunannesiii12 Gamzeer00 biri daha atmıştı kan yoktu hatta resim atmıştı çogunluk nisan gelmiş diyordu.onun da doğum u gelmişti öyle hatırlıyorum.hasirlikli bekleyin merdiven inip çıkın dus alin acikliginiza gore doktorujuzu arayip hastaneye gidin
Anne54 Gamzeer00 bende 37 haftalığım son dönemlerde benimde aynı akıntım oluyor ama arkadaşlar nişan olabilir demiş kafam karıştı 🤔😥
Gamzeer00 Anne54] Anne54 genelde benimde akıntı olurdu ama fazla değil mesela benimki pıhtı gibi kocaman bi akıntıydı
Anne54 Gamzeer00 benimde top gibi anlatamıyorum katımsı akışkan üff neyse yarın doktora gidicem sorarım 😀