kalbimbebis24 gayet normal bebeğiniz asıl son haftalarda alıyorlar kiloyu büyük ihtimalle 3 kilonun üstünde doğar zaten ama bence hiç bir önemi yok bana da ilk oğlumda aynı şeyleri söylediler oğlum 3180 doğmuştu hastaneden çıkarken 2900 olmuştu ödemler gidince hala daha normal bir çocuk kilolu değil ki ben hiç kilolu olmasını da istemiyorum şükür sağlığı yerinde kilosu olması sağlık açısından iyi değil zaten şu an 4,5 yaşında 16 kilo maşallah sağlığı yerinde hala daha zayıf diyenler var ama diyenlerin hepsi zayıflamaya çalışan kilolu kadınlar bu da bana aşırı tezat geliyor