Adakbebek2020 Bugun tam 12 haftalık olduk. Hafif göbegim var Ay normal mı bugun elbıse giydim boyle biraz bellı 😊🤗 bı degısık hissettim
Naz_01 Adakbebek2020 ben 24.haftaya girdim yemek yemişte hafif göbeğim çıkmış gibi.gören hamile demez 😊
N-h-e123 Normal çünkü benimde aynı şekilde 🤩tesettürlü olmama rağmen pardesüden anlayanlar var çok güzel bi duyguuuu 😅