4 gün önce düşük yaptım 😥 3 yıldır bekliyordum rabbım 5 haftalıkken nasip etmedi bize 😞 alttan muayene edildim rahim ağzında düzensizlikler var büyük ihtimalle ondandır düşügün dedi kürtajla düzeltilebilir dedi benim kürtaja ihtiyacım yoktu kanamayla beraber düşürüyorum peki ben rahim ağzındaki düzensizlikleri nasıl düzelticem 🙏 tekrardan olurmu çocuğum çok korkuyorum