Akskskdkd Merhaba ben cuma kan verdim beta 7,5 tu dün de verdim 81 di. Adetin 4. Günü bugün doktora ne zaman gitmem gerekiyor?
Beyzan Akskskdkd beta 1000 i geçince kese görünüyor şimdi gitseniz de kese görünmez. Yani 5 Hafta gibi giderseniz kese görünür 6+5 gibi giderseniz kalp atışı duyma ihtimaliniz var. Hayırlı olsun şimdiden 🌸
Busehnm Akskskdkd değere gore 5 hafta ve üzeri olmanız gerekiyor doktorun keseyi ve kalp atışını duyabilmesi için
Ebru_ylmz Akskskdkd canım 3-4 gün bekle öyle git hem yükselir doktora da gösterirsn folik asite falan başlatır geç olmadan folik asit çok önemli hem diğer kan değerlerine de bakıyolar hemen tiroit falan bence bekleme git doktora
Beyzan Akskskdkd bence her iki günde bir vermeye gerek yok bir kaç gün ara verebilirsiniz kolunuza yazık çünkü 2 günde bir
YagmurEmrah35 Beyzan her iki günde bir verince iki kat artması gerekiyor değerin ona göre takibi yapılıyor kendisi bilir tabi☺️
Beyzan YagmurEmrah35 orası öyle tabiki ama geçmişte kayıp hikayesi olmayan progestan vs kullanmasina gerek olmayan bir insanın sürekli iki günlük takibine gerek yok bence ben şahsen iki kere verdim toplamda ikinci değer yüksek çıkınca doktora gittim ilki ile ikinci arasında 5-6 gün bekledik. Tabi herkesin kendi tercihi işin içine heyecan da giriyor 🙂
Akskskdkd @Beyzan çok şükür öyle birşey yaşamadım Allah kimseye de yaşatmasın çarşambaya kadar değerim yükselir gibi geliyor bekleyip görücez bakalım☺️
Beyzan Akskskdkd ben de kötü şeyler yaşamadım ama burda insan okuyunca herkes bebek sahibi olsun Allah bebek kaybını kimseye yaşatmasın istiyor.o yüzden böyle biri silik çizgili gebelik testi ya da düşük beta filan paylaşınca çok mutlu oluyorim😍 inşallah güzel haberlerini alırız 🌸
Akskskdkd @Beyzan yaa🥰 çok teşekkür ederm inşallah alırım güzel haberler darısı olmayan isteyen herkese inşallah🥰😍