mugee34 herşey iyi hoş gidiyor tek merak şimdilik ikilemde bırakan durum cinsiyet ilk gebeliğim mağlum heyecan hazırlık yapmak için doktorum 12 haftasında erkek hatta kesin dedi organı gösterip 2 ay boyunca bebişimiz her gittigimizde yğz üstü yattığından birsey göremedik 1 nisandada yğz üstüydü bizde ufaktan hazırlık yapalım diye doktora hocam kesin mi yani artık dedik gülerek kız dedi biz başta şaka sandık 1 nisanda olunca ki kız erkek fark etmez başta erkek dedi ya ondan şaka diye basta sandık giderken eşim yine sordu artık değişmez kız dedi ama organını görmeden nasıl anladı anlamadım istemsiz birseyler almak istiyorum pembiş pembiş ama sonra yine erkek derse diye 😂 20 haftaya detaylıya kadar sabredip almayacagım birsey